loading...

მე ნუცი ვარ, ამჟამად მოსკოვში ვცხოვრობ

გამარჯობათ, ფეისბუქით გადავაწყდი ამ საიტს და ბევრი უაზრობა და ბევრი აზრიანი რათაცეები წავიკითხე. მერე ფოტოები ვათვალიერე და ასე ვთქვათ კარგი მასალააა
მინდა მოკლედ მოვყვე ჩემი სექს ისტორია.
მოკლედ როცა მოსკოვში გადმოვედით საცხოვრებლად აქ სკოლაში შემიყვანეს. მაგარი შენძრეული კლასელები მყავდა. აქ არ ტეხავს სექსი მოსული პონტია და კლასელებიც ჟიმაობდნენ ხოლმე მე კი ეს მიკვირდა. ქართველ გოიმს მეძახოდნენ. დრო გავიდა ნელ ნელა შევეჩვიე აქაურ რითმს და სკოლოს გამოსაშვებ ბანკეტის მზადება დავიტყეთ.  ერთ გოგოს ვედაქალებოდი სულ ერთად ვიყავიდ და ერთ საღამოს მასთან მივედი სტუმრად რომ რაღაცეები მოგვეგვარებინა ბანკეტისთვის.  კოკა შემომთავაზა და რომ მოვსვი აშკარად ალკოჰოლი ვიგრძენი და მითხრა რომ მამამისის არაყი გაურია და დავლიეთ მერე ლოგინზე წამოვწექით და რაზე არ ვლაპარაკობდით ვიცინოდით ამასაონაში კი ნელ ნელა მომერია ალკოჰოლი და ჩამძინებია, კარგად მახსოვს რომ გავიღვიძე რაღაც უცნაურმა შეგრძნებამ გამაღვიძა თავი სიზმარში მეგონდა და თავიც მიბრუოდაა გონზე რომ მოვედი გავგიჟდი ეს ჩემი შენძრეული დაქალი მძინარეს მიწოვდა მიტელს და თან მასტურბირებდა. დავიშოკეე. მოვისროლე ფეხებით ეგრევე რა ჩავიცვი არ მახსოვს და გამოვვარდი სახში მის მერე აღარ ვეკონტაქტები მას და ეს საიდუმლოც არავისთვის გამიმხელია არასდროს. ეგ იყო და ეგ. აფრენს ეს ხალხი მაგრამ რეალობაა ეჰ

No comments:

Post a Comment