loading...

ჩემი ეშმაკობები

მე თინი ვარ უკვე  რამოდენიმე თვეა რაც ქუთაისში გადმოვედი საცხოვრებლად აქ ვსწავლობ. გამოგიტყდებით რომ ვარ გარყვნილი და მიყვარს სექსი, ხშირად მინდება და რადგან რეალურად ამას ვერ ვახერხებ ხშირად მასტურბაციას მივმართავ. ძალიან მინდა მქონდეს სექს სათამაშოები ვიბრატორი და დიდი ფალოიმიტატორი მაგრამ სამწუხაროდ არ მაქვს. რეალურად კი ვისაც შევხვდი სექსისთვის მერე ყველამ ბოზი მიწოდა და არ მინდა სახელი გამიტყდეს. ასე რომ ისევ ჩემი თითები მირჩევნია ყველას. ეხლაც შემთხვევიყ წავაწყდი ფეისბუქზე ამ გვერდს და გადავწყვიტე მომეწერა.  შარშან მეგობრები მთაში პიკნიკზე წავედით. ბევრი ვიარეთ და ბოლოს მთაში დავბანაკდით. დავიღალე ფეხები მიცახცახებდა დაღლილობისგან მეცვა მოკლე შორტი და კოფტა, ისე დამცხა სულ გავიწუწე ოფლისგან. გადავწყვიტე მდინარეში ჩასვლა და მეგობრებს უთხარი მალე მოვალთქო. ჩავედი თუ არა გზად ვფიქრობდი და თან ვიღგზნებოდი სიარულისას ფეხებს ერთმანეთს უხახუნებდი და ვჭყლითავდი ფეხებშუა ახალგაპარსულ მუტელს მოკლედ ჩავედი მდიანრეზე გავიხადე და კუპალნიკებით ჩავედი, ცივი წყლის შეხებაზე ცოტა გადამიარა სექსის სურვილმა მაგრამ სხეული რომ მიეჩვია ისევ მომინდა, ჩავწექი ცოტა ღრმა წყალში ისე რომ არავის დავენახე და თითები შევიცურე ფეხებშუა, მოვძებნე მარტივად ჩემი საყვარელი ფისო, რომელიც სიამოვნებას მანიჭებს ხოლმე და დავუწყე სრესვა, სავარაუდოდ დიდხანს ვაწვალებდი რადგან მეგობრებმა დამიძახეს ხომ ცოცხალი ხარო და ჩემსკენ წამოვიდნენ. მე ტემპს აუჩქარე და ვთითავდი წყალქვეშ ჩემს საშოს მაგრამ ვერ ვათავებდი ბოლოს სახელს არ ვიტყვი და ერთი ჩემი ნაცნობი ბიჭი წარმოვიდგინე და ორგაზმაც არ დააყოვნა. მდინარეს გავატანე ჩემი ცხელი ორგაზმი. მშვიდად ვიბანავე და შეუერთდი ჩემს მეგობრებს. ეხლა ამას რომ კიყვებით ლეპტოპში პორნოს ვუყურებ და თუ მიხვდებიყ რას ვაკეთებ? ეს ანონიმური ფოტოებიც ჩემგან თქვენ. მიუვარხართ.

No comments:

Post a Comment