loading...

სექსი ჩემზე ბევრად უფროსთან

მოკლედ ბევრის წერა არ მიყვარს და ასე გეტყვით ეს შარშან ქობულეთში დასვენებისას მოხდა. მე და დედაჩემი ერთი კვირით ვიყავით წასულები და სახლში სადაც ქირა გვქონდა ერთი ასე 45 წლის კაცი ცხოვრობდა ისიც ქირით, ხშირად ვაფიქსირებდი მის მწველ მზერას, მოკლედ მე ნინჩო ვარ 19 წლის. დამინახავდა თუ არა კუპალნიკებში თვალები უბრწყინავდა. 
ერთ დილით მე ჩამეძინა და დედა ზღვაზე წასულა, რომ გავიღვიძე და ფანჯრიდან გადავიხედე ეს კაცი შევნიშნე სახელი არ ვიცი ისე მეზობლობის ხათრით ვესალმებოდით ერთმანეთს.
მომესალმა და მკითხა დედა სადააო, მეთქი ზღვაზე გავიდა და მეც ვაპირებთქო წასვლას.
დაგელოდები და ერთად წავიდეთო. ეს იყო პირველი ნაბიჯი დაახლოების, გზადაგზა ხშირად მეხებოდა, რაღაცეებს მიყვებოდა და ბევრი მაცინა. მერე ინტიმურ კითხვებზე გადავიდა, ლოვე გყაავსო, სექსი თუ გქონიაო და მე კიდე მეამიტივით ვპასუხობდი. ამასობაში რომ დავაკვირდი მისი შორტიდან ამობურცულობა შევნიშნე, მივხვდი რომ აუდგა, და რა მომიყვა არ მახსოვს მაგრამ მახსოვს როგორ ჩამიხუტა გულში რა საყვარელი ხარო და მისი ასო რომ მომადო მუცელზე. 
ინტერესი მახჩობდა და მკვიმიზეზე სახში პირსახოცი დამრჩათქო და დაბრუნება ვთხოვე.
ოთახში შემოვიპატიჟე და დავიწყე პირსახოცის ძებნა თან ისე ვიხრებოდი რომ მოკლე კაბა იწეოდა და ჩემს კუპალნიკს უყურებდა და ვგრძნობდი როგორ გაუხშირდა სუნთქვა. ეტყობა ვერ მოითმინდა და როდესაც ლოგინის ქვეშ შევიხედე უკნიდან მომადგა თან ისე რომ ჩემი მოკლე კაბა წამებში ამიწია და პირდაპირ ფუჩუზე მაკოცა ოღონდ კუპალნიკის გარედან, მეთქი რას აკეთებთ მაგრამ კონტროლი დაკარგული მქონდა ისე უცებ გადამიწია კუპალნიკი და ენა ამისვა ტიტლიკანა ფუჩუზე და მილოკავდა თან მისი ძლიერი ხელებით ლოგინიდან თავი არ გამომაყოფინა, მილოკავდა და მწოვდა თან ტაკოზე მეფერებოდა, უცებ ვიგრძენი როგორ შემიდო ენა ტაკოს ხვრელში და ხელები ძუძუებისკენ გამოასრიალა, მომეწონა, ოთხზე ვიდექი ტაკოაბზეკილი და თავი ლოგინის ქვეშ და ხმას არ ვიღებდი. მერე გამომიყვანა, ვიცი ქალიშვილი ხარო და შორტი ჩაიძრო და მის ამდგარ ყლეზე ხელი მკმაკიდებინა და დამინძრიეო და რამოდენიმე მოძრაობა თვითონ გამაკეთებინა, თითებს კი გადაწეული კუპალნიკიდან კლიტორზე და ფუჩუს ბაგეებზე მეფერებოდა.
ემოციებს ვერ მალავდა, მიდი მომწოვეო და თავზე მომიკიდა ხელი და ასოს თავი პირში ჩამიდო, წამებში გაათავა და მომასხა სპერმა სახეზე, მეც საოცარი ორგაზმი განვიცადე.  მოვიწმინდე სახე, აბაზანაში შევედი და წავედით ზღვაზე. ეს ჩემჯ საიდუმლოა მის მერე 3 დღე დაგვრჩა ერთად და ყველა დღე ვახერხებდით გათავებას და ერთმანეთის მოფერებას. 1 წელი გავიდა არ მინახია და არც არანაირი კავშირი აღარ მაქვს ამ კაცთან მაგრამ რომ მახსენდება ძალიან ბედნიერი ვაარ.  
თუ წაიკითხავს ჩემს წერილს დარწმუნებული ვარ მიხვდება.
სახელები გამოგონილია მართლა ჩემი სახელი არაა ნინჩო. 
კიდე მაქვს რაღაც ისტორიები და მოგიყვებით, მაგარი ლოლიტა ბავშვი ვიყავი პატარაობისას, მიყვარს ჩემზე დიდად უფროსი მამაკაცები და მათი შეცდენა.

No comments:

Post a Comment