loading...

Сестра ми 1 Секс разкази

Сестра ми е страхотно гадже, с руса коса зеленикави очи доста налети за 18 и половина години стегнати цици и дупе в което ми се искаше да се празня всяка нощ.От момента когато Елица стана на 18 години стоя всяка вечер буден в очакване сестра ми да заспи, а когато Ели заспеше тя от сестра се превръщаше в путката с която правех всичко което си поискам с изключение на брутални стискания и разчеквания на крехкото и телце колкото и да ми се искаше рискувах да я събудя а тогава . . . . В началото се задоволявах само да отвя тялото и, да сваля прашките и, леко раздалечавах краката и и както си спеше по корем започвах да лижа малката и сълзлива тясна пуйка. когато путката и се навлажни започвах леко приведен над нея да си търкам хуя в мократа и путка, В този момент ми идваше да и го набия с злоба и да и разкатая девствената и путка, целия плувнал в път чукайки сестричката си в путката навътре до девствената и ципа. Едвам се въздържах да не я разкъсам, а от ден на ден ми ставаше все по-трудно да се възспра. Но едно нещо не пропусках НИКОГА а именно празнех се като бесен в нея, изхвърлях толкова много сперма в сестра ми че понякога путето и преливаше задавено от сперма, а някога свършвах още в първата минута, тогава изобщо не го вадех докато не и налея путката повторно с сперма а когато с ръка без да го изваждам изцедя и последната капка в нея аз спирам камерата на която записвам всяко едно ебане. Имам 21 видеокасети с Елица които пазя и гледам когато сам съм в къщи но не маструбирам колкото и да се възбудя гледайки спящата ми сестра как изпразва пълните ми с страст по нея тестиси с сперма, не маструбирах защото знаех че вечерта е дълга а сестра ми моя. PART 2 Когато нашите отидоха в Велико Търново на гости на дядо ние с сестра ми останахме сами. От предишната вечер взех от един арабин наргиле с тютюн с много силна концентрация на опиум, афродизиаци и малко марихуана. Сестра ми изобщо не се замисли след като и обещах че няма да казвам на нашите веднага опъна дълбоко от наргилето, задържа малко и после бавно издиша опиума. Опиума имаше аромат на вишна и тя съвсем ми повярва че е почти безобиден, Скоро погледа и стана перверзно премрежен започна да се облизва, леко си разтваряше краката, забелязах как зърната на 18-годишната ми сестра са настръхнали и напираха да пробият тънкото и потниче, забелязала погледа ми Елица засрамена се прикри с ръце но като и казах че и аз съм възбуден малко се успокои и с един такъв любопитен поглед ме попита дали мога да я погали че се чувствала странно сякаш цялата гори от вътре. Започнах да галя ръцете и, нейно спусках ръце от вратлето и по раменете като ръцете ми се плъзгаха и от външната и от вътрешната страна на ръцете. Ели продължаваше да опъва от наргилето, отпи и малко уиски от чашата ми и вече знаех че няма да ми откаже да и направя масаж. Сестра ми легна по корем сваляйки си потничето за да мога по лесно да масажирам гърба и. Не исках да слагам крем на ръцете ми понеже кожата и беше така нейна и тъмна и исках да усещам естествения допир на ръцете ми по тялото на Ели. Започнах леко с кръгови движения да галя сестра ми по вратлето, спусках си ръцете под мишниците и плъзгайки ги бавно по страничната част на тялото и после по гърба, отново отстрани и след малко Елица започна леко да се извива леко простенвайки, добил увереност заех позата както когато сестра ми спеше, обкрачих я и леко седнах на дупето и. Задника и се беше подпалил направо беше адски топъл и се надървих яко. Започнах нарочно да се навеждам повече от необходимото за да опирам надървения ми под боксерките ми кур по дупето на сестра ми, а тя понякога леко се надигаше нагоре. Осмелих се да плажна езика си по гърба и и след като сестра ми не ме отблъсна си плъзнах ръцете и леко и погалих гърдите, зърната и бяха щракнали яко а сърцето и биеше като полудяло. Плъзнах си езика по вратлето и, леко засмуках едното, а после и другото и ушенце, смъкнах и прашките свалих си боксерките и нагласих надървения ми до прасване хуй между бузите на мъничкото и дупе. Започнах бавно да си правя чекия с задника и, а сестра ми се опитваше да движи задника си бавно на ляво надясно, кура ми пусна леко секрет и започна да се плъзга по лесно по дупето и. Хванах с едната ми ръка сноп от дългата и руса коса и дръпнах назад, сестра ми издаде сподавен вик и си надигна главата назад за да намали болката. С коленете и разтворих краката, а с свободната ми ръка си наместих кура и леко и го вкарах в путката. Сестра ми изведнъж извика"Не моля те не го прави мооля те недей"успокоих я че само ще и го мушкам докъдето и влиза и тн. . . . Леле казвам ви че такова путе просто не сте ебали, при това и факта че ми е сестра. . . Пуснах и косата и и извих ръката за да се обърне с лице към мен. Казах и че искам да ме гледа в очите. Пак и го вкарах до химена натиснах леко а тя цялата подскочи стягайки кура ми с путето си в уплахата си плъзнах си езика в устата и започнах ядно да целувам сестра ми докато тя забиваше ноктите си в гърба ми и така нейно ахкаше с нейното си гласче че ми идваше час по скоро да и напълня за пореден път путката с сперма. Малко преди да се изпразня и стиснах леко врата и я оплюх попитах сестра ми "Кажи ти моята малка путка ли си" Елица поклати убедително глава "Цялата ми принадлежиш нали" кимна положително"Вече от днес нататък си моя и само моя собственост и ще изпълняваш всяко мое желание нали?"В момента в които тя извика "Да да само не спирай"започнах да се празния, пуснах вратлето и и стиснах цицките и до болка и напълних путката и с сперма продължавайки да я чукам докато ми спадна. . . . . . . PART 3 На другия ден се събудих преди сестра ми. Елица спеше дълбоко, а и след опиума, алкохола и секса беше останала без сили и сигурно ако не я събудех щеше да спи чак до следобед а аз не можех да я чакам, бях се надървил здраво, а и сега след като сестра ми вече се съгласи и аз за пръв път я чуках будна се чувствах по различно, Елица вече беше моя и сега съвсем нови идеи ми идваха за крехката ми сестричка. Събудих сестра ми, а тя вече не упоена избягваше погледа ми и се изчерви спомняйки си вечерта и усещах как мигом иска да стане невидима. Запалих една цигара и започнахме да пушим като си я подавахме, казах и колко пъти сам я ебал докато спи, казах и че тя не трябва да се срамува от това което се случи, и когато я попитах спомня ли си че ми обеща да ми принадлежи изцяло и напълно да изпълнява всяко мое желание, като потвърди с поглед въздъхнах успокоен. Едвам дочаках да се изкъпе и забърше с хавлията. Накарах сестра ми да застане на колене, да раздалечи коленете си колкото може, завързах и ръцете зад гърба и и от кухнята взех точилката на майка, завързах и коленете от двата края на точилката за да не може Елица да ги събере ако и умалеят или ако я заболи. след като завързах и стъпалата и придърпах един стол на 20 сантиметра до нея и седнах, запалих цигара и започнах да я гледам. Накарах я да си покаже езичето, да оближе устните си бавно и да ми говори стенейки каква мръсница ще стане, колко много ще я еба, каза ми че иска да я еба навсякъде, под мишниците, между бедрата, между стъпалата, в дупето, само иска да я пазя девствена Вече бях достатъчно възбуден от думите и и от вида на завързаното и тяло и приближих стола така че кура ми беше до лицето и. Просто и казах да си отвори устата, хванах и главата с двете ръце и и го вкарах до половината и задържах така слушайки сестра ми как и се гади, гърлото и ту стягаше ту отпускаше хуя ми. казах и да диша с носа за да не го запуша и него. започнах да си помпя кура в устата и като лека полека и го вкарвах все по навътре в девственото и гърло, буквално не само кура ми а и задника ми беше целия в слюнки и стомашни сокове, очите на сестра ми щяха да изхвръкнат, слушайки звуците които издаваше гърлото и когато и го набивах докрай и вадех се надървих още повече и лека полека свикнала с мъчението започна да диша по добре с носа без да се дави на хуя ми, само след десет минути вече ми идваше да изригна като гейзер и да напълня стомаха на Елица с сперма, стремях се да удържам колкото мога но изведнъж така здраво и го набутах с гад до сливиците, притиснал и главата до корема ми и започнах да се празния като животно дълбоко в гърлото и. Непрекъснато се празнех яко толкова сперма не ми е излизала от хуя преди. Сестра ми мъчеше и въпреки че бе вързана едвам успявах да я удържа, рязко го извадих от устата и и и запуших устата за да не повърне спермата ми. Когато спря да и се гади си махнах ръката и я целунах страстно и дълго. Станах развързах сестра ми и отидох да си взема душ като и казах след минута да дойде в банята при мен за да ме сапуниса и изкъпе следва...

No comments:

Post a Comment