loading...

მასაჟისტი გამოძახებით

როგორც ვხვდები ეს სერვისი ძალიან განვითარებულია საქართველოში მაგრამ მე არასდროს მისარგებლია. ერთ დღეს გადავწყვიტე პატივი მეცა ჩემი სხეულისთვის და მასაჟი გამეკეთებინა მაგრამ ბევრი წვრილმანი მაყოვნებდა. სად გავიკეთო მასაჟი, ვისთან გავიკეთო მასაჟი და სხვა.
ხო მართლა მე თათია ვარ 34 წლის თბილისიდან. ბოლობოლო, რადგან გათხოვილი ვარ და შვილებიც მყავს გადავწყვიტე ეს ყველაფერი ანონიმურად გამეკეთებინა და მივწერე ესემესი ოთოს. აქ ვნახე მისი განცხადება. ოთომ ყველა რისკი მომიხსნა რომ ვინმე მიცნობდა. მითხრა აფთიაქში ნიღაბი მეყიდა ვითომ გაციებული ვარ და შევხვდით ერთმანეთს.  ვინაიდან სახში ვერ გამოვიძახე სასტუმროში შევედით და დავიწყეთ მზადება. ძალიან ძალიან მეუხერხულებოდა მაგრამ ტკბილი და გემრიელი სიტყვებით მომიხსნა ამის კომპლექსი და ლიფის და ტრუსიკის ამარა გავშიშვლდი. ოთოც შორტებში გამოეწყო, და დამაწვინა ლოგინზე. ამოიღო სურნელოვანი ზეთები , დაანთო სანთელი. ფარდები დაფარა და სიბნელოს განწყობა შექმნა. გვერდიადან მომიახლოვდა და დაიწყო ზურგზე ფერება ჯერ ნაზად ისე სასიამოვნოდ რომ უკვე 6 წელია გათხოვილი ვარ და ქმარი არ მომფერებია ასე. მერე ზეთი წამისვა და დაიწყო ყველა წერტილის დამუშავება. სიამოვნებისგან გატრუნული ვიყავი და ხმას არ ვიღებდი. მკითხა მომწონდა თუ არა და ერთი სიტყვით კი მეთქი და მორჩა.

მერე ფეხებზე გადავიდა, ფეხის თითებიდან ბარძაყებამდე დამამუშავა, გამოიღვიძა ჩემმა სხეულმა. გრძნობებმა, ვნებამ, ემოციებმა.
შემდეგ გადმოვბრუნდი და დაიწყო ჩემი ცოტატი მოდუნებული მუცლის მასაჟი.
ვინაიდან წინასწარ შევთანხმდით რომ სექსზე საუბარი ზედმეტი იყო და გეფიცებით ტრუსიკი არ გამიხდია. ერთადერთი რაც გავიხადე ლიფი იყო, რადგან მკერდის მასაჟიც მინდოდა და ავისრულე კიდეც.
ისე ასრიალებდა თითებს ჩემს მკერდზე, ისე მეფერებოდა რომ აშკარა გახდა ჩემი ფეხებშუა სისველე. ძალიან აგზნებული ვიყავი.  ცუდათ ვიყავი აგზნებისგან. და ვიგრძენი როგორ აპარებდა ხელს ოთოც ჩემი ფუჩუსკენ. მე კი ვითომ არაფერი ვიქცეოდი. ბოლოს კი მითხრა ნუ გცხვენია ჩემი და ნუ იკავებ ემოციებსო. გინდა ორგაზმი განიცადოო?
მე სიჩუმით და ყრუდ ვთქვი ალბათ კი თქო და გათამამებული ოთო უკომპლექსოდ გააპარა თითები ჩემი ფუჩუს ბაგეებისკენ და დაიწყო ფერება. მე უკვე ვეღარ ვიკავებდი ვკანკალებდი და მინდოდა მეკივლა. როდესაც თავისი სურნელოვანი თითი საშოში სემიცურა და შიგნით რხევები დაიწყო. ორგაზმმა არ დააყოვნა და გავათავე.
გეფიცებით არ დამითვლია რამდენი ორგაზმი განვიცადე. დავმშვიდდი და სიცოცხლით სავსე დავემშვიდობე და მადლობაც გადაუხადე.  მერწმუნეთ ჩემნაირო ქალბატონებო, ღირს ერთხელ მაინც სცადოთ და გააბედნიეროთ თქვენი თავი.  მის მერე 3 ჯერ შევხვდი. ვფიქრობ მომავალშიც ვისარგებლებ მისი სერვისით. ოთი შენ ნამდვილი მეგობარი ხარ და პროფესიონალი მასაჟისტი.

No comments:

Post a Comment