loading...

ჩემი ინტიმური გართობა

კარგით მოვყვები მაგრამ იმედია არ გამლანძღავთ. მოკლედ უკვე რამოდენიმე წელია ინტენსიურად ვმასტურბირებ, პატარა მძრეველა გოგო ვარ ვაღიარებ, მკიდია ბევრის აზრი და კრიტიკა.ამ მეილის მოწერაც მაგარმა აღგზნებამ გადამაწყვეტინა და მი და დავწერო რაც ეხლა მე მი და და ვაკეთებ. მოკლედ სახში მარტო ვარ, კარები შევამოწმე მაინც არავინ არ შემომივარდეს და შევედი სპალნაში. ხელში ეს ტელ მიკავია მაილი გავხსენი და წამოწოლილი გწერთ ამას. მინდა  სიმპატიური და ლამაზი ბიჭი მომიახლოვდეს მე თან გწეროთ მან კი დამიკოცნოს ფეხები და ნელ ნელა ჩემს ფისოს შეეხოს ტუჩემით. ამასობაში კი მე სასიამოვნო სითხე მეღვრება სხეულში და ვიზმორები, ვითომ მართლა მომახლობდა ბიჭი და მიკოცნის სხეულს. თითს ვაპატებ პაუზისას და ვსინჯავ ფისოს, სველია! 😍😍😍 თითს პირში ვიდებ და ნერწყვით ვისველებ და ვიწყებ დაზელვას. ტრუსიკი გადაწეული მაქვს და უკან ტანგასავით ამოწეული  ვეფერები ჩემს თავს და მალეც ვათავებ.  გავათავე ვსიო აღარ მაქვს წერის თავი კარგად....

No comments:

Post a Comment