loading...

ვახ ჩემიიი, რა დედამოტყნულია ეს ცხოვრება

დღეს სპეციალურად დავგუგლე ლოლიტა და ამ გვერდზე აღმოვჩნდი, მესიამოვნა რომ სტატიის გამოქვეყნებაც შეიძლება და აი გწერთ კიდევაც, მოკლედ მე 29 წლის რეზიკო ვარ , ვცხოვრობ თბილოსში  ვარ უცოლო და სიმართლე გითხრათ გამწარებული დავეძებ:)))
აუ ქალაქში რომ გავდივარ, იმდენ ლოლიტა გოგოს ვხვდები, რომ უკვე მე ანუ ამ ბებერ კაცსაც კი რეაქცია მაქვს, რას ვგულისხმობ ლოლიტაში, სექსუალური, ვნებიანი და საყვარელი გოგოები, რომლებიც ისე არიან ჩაცმულები რომ გინდა თუ არა, ნორმალურ კაცს აუცილებლად გექნებოდათ რეაქცია, ვაღიარებ მიდგება, კი ასეთი გოგოების დანახვისას ვიღგზნები და მასთან სექსის სურვილი მიპყრობს, არ ვიცი, შეიძლება მარტო მე ვარ ასეთი მაგრამ ამ წუთას სიმართლეს გეუბნებით, სიამოვნებით გავიცნობდი ჩემს ლოლიტას, გამომახმაუროს, მე რეზიკო 29 ვარ.

No comments:

Post a Comment