loading...

როგორ გამჟიმა დაბადების დღეზე

ერთი ბიჭი გავიცანი Facebook-ით 6 თვე ვწერდით ერთმანეთს, კარგი ბიჩჭი ჩანდა, მერე მითხრა შევხვდეთო მეც დავთანხმდი და შევხვდი, ჯერ კაფეში ვიჯექით, მერე გავისეირნეთ და საღამოს სახლში მიმაცილა. ესე გრძელდებოდა რამდენიმე დღე. ერთხელაც როცა მანქანით მომაკითხა და კუს ტბაზე ავედით შუაღამემდე ვიყავით ვლაპარაკობდით და უცებ მაკოცა მეც მომწონდა და ავყევი, ცოტახანს ვიზასავეთ, სხვა არაფერი არ მომხდარა.


 2 თვის შემდეგ კი მასთან ავედი სახლში დაბადების დღე ქონდა, ხალხი როცა წავიდა დარჩიო მთხოვა და დავიწყე მაგიდის ალაგება, უცებ უკნიდან მოვიდა და წელზე მომეხვია შევტრიალდი და ვაკოცე ისეთი გაგიჟებული მკოცნიდა კინაღამ გავგიჯდი, შევედით საძინებელში, დამაწვინა და შემომახია ყველაფერი, თვითონაც გაიხადა, ტრუსი გამხადა და წოვა დამიწყო, ენას მიტრიალებდა მე ისე მსიამოვნებდა ვგიჟდებოდი, თვალები დახუჭული მქონდა და თავზე ვეფერებოდი. მწოვდა, ენას მიტრიალებდა, მაგიჟებდა, ბოლოს ტუჩებზე დავათავე სულ გამომწოვა მე კი ტრუსის გარედან ვეფერებოდი ძაან ქონდა ამდგარი, ტრუსი ჩავუწიე და ვეფერებოდი ხელით გაუქვავდა და მუტელზე დამიწყო ხახუნი გარედან მისმევდა ნელნელა მე კი ისე მინდოდა მალე შეედო ვგიჟდებოდი არმიდებდა მაგიჯებდა უცებ თავი შეყო და მერე ნელ-ნელა მიაწვა მე ქალიშვილი ვიყავი და მეტკინა თავიდან, მაგრამ მერე ისეთ სიამოვნებაში გადავიდა ჭკუიდან გადავდიოდი ვკვნესოდი, ვკიოდი, ზურგზე დავაწვინე ავუყენე და ზედ დავაჯექი, მაგრად ვხტუნაობდი, ვგიჟდებოდი სიამოვნებისგან, მასაც ძაან სიამოვნებდა. ბოლოს თეძოებზე მომკიდა ხელები და ბოლომდე შემიდო და შემასხა თესლი ბოლომდე დაცალა ჩემს გაგიჟებულ მუტელში. ამ დროს კინაღამ გავრეკე ვგრძნობდი როგორ ჩაიღვარა ჩემში ცხელი თესლი. ამაზე სასიამოვნო არაფერი არ ყოფილა ძალიან დავიღალეთ. თავი დავადე მკერდზე და ასე დავიძინეთ. მეორე დღეს ჩემს მშობლებს ჩემი ხელი სთხოვა და ახლა მისი ცოლივარ 3 თვეა  ძალიან ბედნიერები ვართ.

No comments:

Post a Comment