loading...

პირველი ლეზბი




ჩემს კურსელ გოგოსთან ვიწექი პირველად. ჩემი დაბადების დღიდან სტუმრები რომ გავუშვი მეგობარი დავიტოვე სახლში. თან მარტო ყოფნა არ მინდოდა. ტანაც გვიან მისი ნასვამი გაშვებაც. ალაგების თავი არ გვქონდა. ტუალეტში რომ გავიდა შევამჩნიე. აბაზანა და უუნიტაზი ერთად მაქვს. დაცემის ხმა გავიგე. რომ შევედი უნიტაზის გვერდით ეგდო. ტრუსი და კალგოტკა ჩაწეული ქონდა. თავიდან შემეშინდა ხო არაფერი ჭირს მეთქი. რომ ვნახე რომ რიგზე იყო ყველაფერი წამოყენება დავუწყე. რომ ვერ ვაყენებდი სიცილი აგვივარდა ორივეს. თავი ვეღარ შევიკავე და მოფერება დავუწყე. თუ შემთხვევით წაიკითხავს ამ ამბავს იმედია არ ეწყინება აქ რომ ვწერ. ვხდიდი ტანსაცმელს და თან "ფუჩუზე" ვისმევდი ხელ. წინააღმდეგი კი იყო მაგრამ ძალით გავხადე. სულ შიშველი დავაგდე ლოგინზე. როგორც იქნა მივათრიე. მეც გავშიშვლდი და

ზემოდან გადავაწექი. ფეხები გავაშლევინე და საშოზე ჩემი საშო მივაბჯინე. უხეშად ვურტყამდი ჩემს კლიტორს მის საშოს. ტიროდა და ფეხებ გაჩაჩხული ეგდო. მე მალევე მქონდა ორგაზმი. ჩავედი ქვემოთ და მანამდე უკეთებდი კუნილინგუსს სანამ მანაც არ გაატავა. სხა პარტნიორებიც მყავდა მაგრამ მასთან ყველაზე ბედნიერი ვიყავი.

No comments:

Post a Comment