loading...

იზოლაცია და Ჩემი ლესბი თავგადასავალი

გამარჯობათ. უკვე 3 კვირაა რაც გამოკეტილი ვარ სახში და მსგავსი სიგიჟე ჯერ არასდროს გამიკეთებია. რასაც ეხლა მოგიყვებით.
მოკლედ მე და დიანამ ერთმანეთი ონლაინ გავიცანით სრულიად შემთხვევით. ფეისბუქზე მომწერა და და მეც გამოვეხმაურე, თავიდან მისი თავხედობა გამიკვიტდა და ვინმე ნაცნობი ბიჭი მეგონა უნიჭოდ მეხუმრებოდა მაგრამ ცოტახნის მიმოწერის მერე დამირეკა და უკვე ვიდეოზარით საუბარზე გადავედით.  სასაუბრო რომ ამოგვეწურად უკვე ვითომ მოდის კვირეულივით ონლაინ პოდიუმი მოვაწვეთ და ტანსაცმლებს ვიცვლიდით , ვიზომავდით და ერთმანეთს ვაჩვენებდით. მოსაღამოვდა კიდეც და ისე გავეთეთ რომ არ ვიღლებოდით. უცებ მოვკარი თვალი რომ ტელევიზორში რაღაც ქონდა ჩართული და ხშირად იქითიყურებოდა და არ უნდოდა ჩემტვის ეჩვენებინა. ძან რომ ვთხოვე შეატრიალა კამერა და ვნახე რომ ლეზბის პორნო ვიდეო ქონდა ჩართული და მისი ყურებით ტკბებოდა. შევკრთი და ვკითხე მეთქი ლესბი ხარ? და დამეთანხმა. შევწუხდი მაგრამ რაღაც ეტაპზე ჩემი რა საქმე იყო და გავატარე მაგრამ ლანამ მთხოვა მისთვის მეცეკვა ონლაინში და გასართობად მეც დავთანხმდი . ჩავრთე მუსიკა და დავიწყე ცეკვა. ის გაფაციცებით მიყირებდა. მერე კი უცებ გაიხადეო მტხოვა , მე არამეთქი მაგრამ ბოლოს მაინც დავთანხმდი და დავიწყე სტრიპტიზის ცეკვა და ისე გავერთე ლანას რომ შევხედე მონიტორზე უკვე ფეხებგადაშლილი იჯდა და ჩემზე მატურბირებდა. არ შევიმჩნიე ჯერ ისე მეც ძალიან აღმაგზნო და მალე ჩემი ცეკვაც ონლაინ მასტურბაციად გადაიქცა და მე და ლანამ მონიტორის და კამერების წინ უძლიერესი ორგაზმი განვიცადეთ. მის მერე უკვე მეოთხე დღეა ასე ვმასტირბირებტ და შევთანხმდიტ რომ ყველაფერი რომ მორჩება შწვხვდწბოდით.

No comments:

Post a Comment