loading...

ქალმა ავტობუსში გამათავებინა


გამარჯობა. მე ანა ვარ 18 წლის. საოცარი ისტორია გადამხდა. ერთ დღეს ავტობუსში ავედი ძალიან ბევრი ხალხი იყო. მოკლე კაბა მეცვა ფრიალა და ტოპი. ჩემს უკან ერთი ქალი იდგა და ჩემი ტრაკი მის ტრაკს ედებოდა. ყურადღებას არ ვაქცევდი დიდად, მაგრამ შემთხვევით მის ტრაკზე მომიხვდა ხელი. არვიცი რაიფიქრა მაგრამ ცოტახანში ფეხზე დამიწყო ფერება და ტრაკზე მომკიდა ხელი, ვერ ვინძრეოდი თან მეშინოდა ვინმეს არ დავენახეთ. ტრაკზე მეფერებოდა და ხელს მისვამდა, ნელ-ნელა დაიცალა ავტობუსი, ჩემს გაჩერებას როგორ გავცდი ვერც შევამჩნიე, მაგრამ არც მადარდებდა დიდად. ავტობუსი უფრო რომ დაიცალა დაჯდა და გვერდით დაჯექიო მითხრა, თითქოს მიცნობდა, რომ დავჯექი გვერდით კაბის ქვეშ შემიცურა ხელი და ფისოზე დამიწყო ფერება. იმ დონემდე აღმაგზნო რომ გავათავე. ერთ გაჩერებაზე ჩამო ჩავიდეთო მითხრა. მეც ჩავყევი და ჩემთან ამოდიო მითხრა, რატომ მეთქი და უკეთ უნდა გავერთო შენთანო. ამიყვანა თავისთან, ჯერ მაკოცა მერე გამაშიშვლა მომიწოვა ჩემი მიუკარებელი მუტელი და თავისიც მალოკინა. ბოლოს ჩამაცვა მაკოცა და გამომიშვა.

No comments:

Post a Comment