loading...

ლეზბი მეზობლებმა გამჟიმეს


მოგესალმებით, მე ვარ სალო 32 წლის. ვცხოვრობ თბილისში, მყავს მეუღლე და ორი შვილი, მინდა მოგიყვეთ ჩემი ისტორია რომელმაც ჩემი შეხედულებები შეცვალა სექსუალურ ორიენტაციაზე.

ორი წლის წინ ჩემი მეუღლე საზღვარგარეთ წავიდა და რამდენიმე თვეში, ჩემს მეზობლად ორმა ახალგაზრდა გოგომ იქირავა ბინა, ნინი და თაკო, დაახლოებით ჩემი ასაკის იყვნენ და მალე დავუახლოვდი, მეუღლის წასვლის გამო ხშირად მქონდა დეპრესია და გულის გადასაყოლებლად ხშირად მეპატიჟებოდნენ ყავაზე. თავიდან მათი ურთიერთობის შესახებ არაფერი ვიცოდი.

ერთხელ ყავას ვსვამდი და თქვეს მოდი ცოტა დავლიოთო და ვისკის დალევა დავიწყეთ, საუბარ-საუბარში დრო ისე გავიდა რომ 0,750-იანი ბოთლი ბოლომდე გამოვცალეთ და მაგრად აგვიჟუჟუნდა, თვალები განსაკუთრებით, გოგოებმა მუსიკა ჩართეს და ცეკვა დაიწყეს, სავარძელში ვიჯექი და სიგარეტს ვეწეოდი, ვუყურებდი როგორ ვნებიანად ამოძრავებდნენ ტანს წყნარი მუსიკის ფონზე და უცებ ზასაობა დაიწყეს, მოულოდნელობისგან უხერხულად ვიგრძენი თავი, გოგებმა ეს შემატყეს და სიცილი აუტყდათ, მერე ჩემთან მოვიდნენ და მითხრეს, მოდი ცოტა გავერთოთ, კაცებზე ნაკლები სექსში არც ჩვენ ვართო, სავარძლიდან თითქმის ძალით წამომაყნეს და დამიწყეს მოფერება, თაკომ ტუჩებში დამიწყო კოცნა და ენით შემეხო ტუჩებზე, მისი კოცნა ისე მესიამოვნა რომ, ტანში სიამოვნებისგან სულ ჟრუანტელმა დამიარა და აღმაგზნო, სიმართლე გითხრათ გათხოვებამდე მქონდა რამდენიმე ბიჭთან რომანი მაგრამ არცერთ მათგანს ასე ვნებიანად არ უკოცნია. რამოდენიმე თვე გავიდა რაც ჩემი მეუღლე საზღვარგარეთ იმყოფებოდა და სექსი არ მქონია და ისე აღვეგზნე რომ ტრუსიკი დამისველდა, გოგოებმა დივანზე დამსვეს, ჯერ მაისური და ლიფი გამხადეს და ძუძუების ლოკვა დამიწყეს, მერე შორტები და ტრუსიკი, ერთმა გოგომ ფეხები გადამიშალა და კუნილინგუსის გაკეთება დამიწყო, ამაზე სულ გადავირიე თვალები დავხუჭე და ავკვნესდი, ასეთი სიამოვნება არასდროს მიმიღია, ჩემს გენიტალიებს ენით არავინ შეხებია და ლამის გავგიჟდი, ორივე ისე ნაზად მეფერებოდა რომ თავი სიზმარში მეგონა, მოგწონსო მკითხეს, კიი ძალიან მეთქი, ამოვიკვნესე ახლა ისე გაგჟიმავთ რომ არასდროს დაგავიწყდებაო და საძინებელში შემიყვნეს, საწოლზე დამაწვინეს, თაკომ კომოდის უჯრა  გამოაღო და იქ ნაირ-ნაირი ხელოვნური პენისების კოლექცია ჰქონდათ, ზოგი დიდი, ზოგი პატარა, ზოგიც ქამარზე დამაგრებული იყო, მითხრეს აირჩიე რომელიც გინდაო, ერთი ყველაზე დიდი და შავი იყო და ის ავირჩიე, ამხელა არასდროს მინახავს, ისეთი რეალური ფორმები ჰქონდა რომ ზანგის ყლეს ჰგავდა, თაკომ პენისი გაიკეთა, ზედ სპეციალური გელი წაუსვა და ოთხზე გამყენა და პენისი მუტელში შემიდო, იმხელა იყო რომ, ვიკივლეე თავიდან ნელა მოძრაობდა, მერე ნელნელა ტემპს მოუმატა და ისეთი ტყვნა დამიწყო რომ, ბოლო ხმაზე ვკვნესოდი და მალე ისე მაგრად გავათავე რომ ლამის გონება დავკარგე, თაკომ პენისი გამოიღო და ახლა ნინის ატაკა და ისიც მაგრად გაჟიმა, მერე თაკოს ჯერი დადგა და ნინიმ გაჟიმა, სამივემ რომ მივიღეთ სიამოვნება, ნინიმ მითხრა გინდა სენდვიჩი გავიკეთოთ? ეგ რა არის თქო და ამიხსნეს რაც იყო, ანალური სექსი არ მქონია და ცოტა შემეშინდა, დამამშვიდა ნუ გეშინია არ გატკენ, ზატო მაგრად გაგისწორდებაო, თაკომ საშუალო ზომის პენისი გაიკეთა, რომელიც ჩემი ქმრის პენისის ზომისა იქნებოდა, ნინიმ მითხრა აირჩიე რომელი გირჩევნიაო, ყველაზე პატარა ავირჩიე რადგან პირველად უნდა მქონოდა ანალური სექსი და ჩემს უმანკო ხვრელში დიდი ვერ შეეტეოდა, პენისებს გელი წაუსვეს და აბა გაემზადეო მითხრეს, თაკო საწოლზე დაწვა, მე ზევიდან გადავაჯექი ყლეზე და მოძრაობა დავიწყე, ნინიმ დუმები გადამიწია და გელით გაპოხილი ყლე ტრაკში შემირჭო, სიმწრისგან ვიკივლე. თავიდან ისე მეტკინა ლამის ცუდად გავხდი, ანუსი მეწვოდა მაგრამ გავუძელი და მალე გამიფართოვდა და ტკივილმა გამიარა, ორმაგი სიამოვნებისგან ლამის გონება დავკარგე, ჩემში ორი ყლე მოძრაობდა, ტრაკში და მუტელში, ასეთი სიამოვნება ცხოვრებაში არ მიგრძვნია. ცოტა ხანში ისე გავათავე რომ ლამის გონება დავკარგე, ასეთი ორგაზმი არასდროს მქონია, საწოლზე უგონოდ დავეცი.



იმ დღის შემდეგ კიდევ რამდენჯერმე გავერთე მათთან ერთად და ასე შევეჩვიე ორმაგ სტანდარტებს ახლა კაცთანაც მომწონს სექსი და ქალთანაც.


No comments:

Post a Comment