loading...

მიყვარს ექსტრიმი და სექს თამაშები

თქვენ რა იცით მე რა გიჟი ვარ:)) სექსის გიჟი ასე ვთქვათ, ისეთი ფანტაზიები მაქვს გააფრენთ. იმდღეს ქუჩაში მივდიოდი და სექსი მომინდა მზად ვიყავი პირველივე შემხვედრისთვის მიმეცა და მაგრა მაჟიმავა მაგრამ რეალობიდან არ ვარ ამოვარდნილი ამიტომაც ეს ვერ გავაკეთე სამაგიეროდ კი ერთ ერთი სუპერმარკეტის ტუალეტში მივანძრიე. ასე ხშირად მემართება. მახსოვს ერთხელ ჩემს მშობლიურ კახეთში მივდიოდი და მარშუტკაში ისე აღვეგზენი რომ ვერ გავაკონტროლე თავი და ჩუმად ისე რომ არავის შევემჩნიე ტითი შევიდე და გავათავე. აუ ასეთი ბევრი ისტორიები მაქვს ასე 13 წლიდან ვანძრევ, ჩემს თავს პატარა მძრეველას ვეძახდი. მერე მოგიყვებით პირველ იმედგაცრუებულ სექსზე ეხლა წავედი. რო გავათავებ მერე მეზარება ხოლმე წერა ისე აღგზნებული კი ვფიქრობ ხოლმე ჩემს გიჟობებზე. დღეს უკვე დაკმაყოფილებული ვარ და აღარაფრის თავი აღარ მაქვს პკ.

--
გამომიგზავნეთ თქვენც,თქვენი ინტიმური ისტორია,ფოტო,ვიდეო +18 Get email me: .
pinkani888.reposts@blogger.com

No comments:

Post a Comment