loading...

ველოსიპედით განვიცადე ორგაზმი, მაგრა გავათავე

ეს ისტორია ასე დაიწყო, მოკლედ მე ანი ვარ 19წლის გორიდან.
წინა კვირას ტელეფონში ამ ფილმს ვუყურე სათაური აღარ მასხოვს და ცოტა არ იყოს დავიშოკე. ვაღიარებ ამის ტქმა და მოყოლა რეალურად არავისთვის სემიძლია ამიტომაც გწერთ აქ და თუ გაინტერესებთ წაიკითხეთ. მოკლედ დიდი შთაბეჭდილება დატოვა ამ ფილმმა ჩემში განსაკუთრებით იმ მომენტმა გოგო რომ ველოსიპედით მიდის და ორგაზმს განიცდის. დავინტერესდი და გადავწყვიტე მეცადა. გეფიცებით ნამდვილად არ ვიცოდი რა იყო ორგაზმი და საერთოდ სექსზე ხომ საუბარი ზედმეტია , ქალიშვილი ვარ და მსგავსი არაფერი გამიკეთებია. კაი შევეშვი თავის მართლებას და გავაგრძელებ.
ჩემს ძმას ვთხოვე ველოსიპედი გავისეირნებ მეთქი და მათხოვა. ბევრი ვიარე მაგრამ უშედეგოდ საერთოდ არ აღმაგზნო მერე მივხვდი რომ ამ ამბავს განმარტოვება სჭირდებოდა და ჩემს მყიდრო ადგილისკენ გავწიე. მივედი თუ არა ფილმის მსგავსად მივეყუდე ხეს და დავიწყე პედლის უკან ტრიალი, რაღაც ვიგრძენი მაგრამ ნამდვილად არ იყო ისეთი ნეტარება რასაც გოგო განიცდიდა ფილმში, ერთადერთი სიმართლე გითხრათ ცოტა გავოფლიანდი და სისველეც ვიგრძენი ფეხებშუა. უშედეგოდ ჩაიარა ჩემმა ცდამ. ველოსიპედმა მე ვერ გამათავებინა სამაგიეროდ კი ორგაზმის მუღამით სახში მივედი ტუ არა საპირფარეშოში სევედი და დავიწყე ბაგეების ნელი სრესვა და მოფერება, ვისვამდი ტითებს და ვიგრძენი როგორ დამესვარა თითები ლორწოვანი გამონადენით საშოდან. თან სიამოვნების ჟრუანტელი მიპყრიბდა და ვერ ვანებებდი თავს. ბაგეები გადავწიე და კლიტორს შევეხე ჩემი ლორწოში ამოსვრილი თითებით და რამოდენიმე წრიულ მოძრაობმ ამაკანკალა და ისეთი ნეტარებას მივეცი რომ აქ სიტყვებით ვერ დავწერ ერთადერთი ვიტყვი რომ ორგაზმი მაგარიაა გავათავე თუ არა გონზე მოვედი ნუ ჰიგიენა (დავბანე ერთი ადგილი) ჩავატარე და სასწრაფოდ გამოვედი ტუალეტიდან. ეს იყო ჩემი პირველი ორგაზმი, რამაც ზალიან გამაბედნიერა.

--
გამომიგზავნეთ თქვენც,თქვენი ინტიმური ისტორია,ფოტო,ვიდეო +18 Get email me: .
pinkani888.reposts@blogger.com

1 comment: