loading...

არც ისე უცოდველი ვარ როგორც ერთი შეხედვით ჩანს

მე თინი ვარ 19 წლის, მინდა გავიხსენო ჩემი ერთი ისტორია. მოკლედ ეს აუზზე გადამხდა და რაოდენ გასაკვირი არ უნდა იყოს ქალს ეხება. ჩემს საცურაო აუზს ერთი დიდი გასახდელი ჰქონდა მეც შევედი და ჩემი კარადა ავირჩიე და დავიწყე გახდა. მიხაროდა რადგან კუპალნიკი ახალი ნაყიდი მქონდა და მომწონდა, გავიხადე ანუ გავშიშვლდი თუ არა შევნიშნე ერთი ქალის მზერა რომელიც ნერწყვს ყლაპავდა ისე მიყურებდა, ამას მერე მივხვდი ისე კი მე ვთხოვე მოსულიყო და უკან ლიფის შეკვრაში დამხმარებოდა. მოვიდა თუ არა დამიწყო საუბარი რა საყვარელი გოგო ხარ ? ვისთან ერთად ხარ? და დაკითხვები შეყვარებული მყავდა თუ არა. დრო რო გავიდა ვკითხე რას აკეთებ ამდენი ხანითქო ისე ვგრძნობდი კანზე ხშირად მეხებოდა ზურგზე. მითხრა ვერ ვკრავო, წელზე მომკიდა ხელი და მოდი აქ ცამოჯექიო. მეც დავჯექი და უკნიდან დამიდგა ლიფი იფე გაწელა რომ ხელი გაიშვა თუ არა მომძვრა და ჩემი მაშინ პატარა მქონდა მაგრამ კარგი ძუძუსთავები გამომიჩნდა და ვითომ დამცინა ვაიმეე რა საყვარელი მკერდი გაქვს და შეხება დააპირა მაგრამ რეაქცია რომ გავაკეთე შეჩერდა. ბოლოს უკნიდან ჩამეხუტა ეტყობა ვეღარ ითმენდა და ყელზე დამიწყო კოცნა და ჩემი ძუძუები ხელისგულებში მოიმწუვდია თან ყურში ჩამჩურჩულა გთხოვ ნუ მეწინააღმდეგები მინდა უბრალოდ ჩაგეხუტო მეტი არაფერიო და თან უკვე აქტიურად მეფერებოდა ზუძებზე, გავგიჟდი გადავირიე არ მოვიქეცი რადგან მეც მომეწონდა და გავშეშდი ქალი კი აქტიურობდა უცებ გასახდელის კარები ჩაკეტა მომვარდა და ტუჩებში დამიწყო ზასაობა თან მაგრა ჩამეხუტა და ვიგრძენი ცალი ხელი კუპალნიკში როგორ ჩამიყო უკნიდან და ტაკოზე მომიჭირა. მსიამოვნებდა ვიდექი გაშეშებული და გაშტერებული ჩემზე ორჯერ დიდი იყო სიმაღლითაც ზევიდან დამყურებდა, რა მექნა არ ვიცოდი. ის კი არ ჩერედებოდა მეფერებოდა და მეფერებოდა ყველგან და აი რაღავ დაიხარა ქალი მუხლებზე დადგა ჩემს წინ, კუპალნიკი არც კი გამხადა თითებით განზე გადამიწია და ჩემი უცოდველი ფისო ჩაზასაა, მე ვიდექი ფეხზე ის კი მუხლებზე და ასე მიკოცნიდა და მიწოვდა ჩემს პრიალად გაპარსულ ფუჩუს მანამ სანამ არ გამაკანკალა და არ განვიცადე ორგაზმი. სიმართლე გითხრათ მეც ვაძლევდი ცოტ ცოტა ბიძგებს ისე რომ არ მიმხვდარიყო მეც მინდოდა გავათავე საოცრად ეს ჩემი პირველი ორგაზმი იუო და არასდროს დამავიწყდება

--
გამომიგზავნეთ თქვენც,თქვენი ინტიმური ისტორია,ფოტო,ვიდეო +18 Get email me: .
pinkani888.reposts@blogger.com

No comments:

Post a Comment