loading...

სექსუალურად დაუკმაყოფილებელი

გამარჯობა ანი და ყველა მკითხველო, მე მინდა მოგიყვეთ ჩემზე და იქნებ შემდგომ კომენტარებში მიპასუხოთ ეს ნორმალურია? მე ვარ ნატალი(სახელი პირობითია გამოგონილია) 19 წლის, ვცხოვრობ ქუთაისში. შემთხვევით გადავეყარე ამ საიტს და გადავწყვიტე მომეწერა მეც წერილი. მოკლედ რა მინდა გითხრათ ვარ ქალიშვილი მაგრამ ძალიან ვნებიანი და სექსუალური. დიდი ლტოლვა მაქვს სექსისკენ მაგრამ რეალურად ვერ ვანხორციელებ, თითქმის ყოველ დღე ვმასტურბირებ, დავძვრები ჩემი აიფონით პორნო საიტებზე და ზოგჯერ შეიძლება დღეში 5 ჯერ ან მეტჯერ გავათაო ხოლმე. ამ ბოლო დროს კი ემოციების გასამწვავებლად ექსტრემალურ მასტურბაციასაც კი მივმართავ ან იმდღეს სამდზავრო ავტობუსში ვიჯექი, ტელეფონით პორნო საიტი გავხსენი და ისე ავენთე ჩუმად ხელი შევიცურე ფა ფუჩუს ფერება დავიწყე თან თვალებს ისე ვაცეცებდი ვინმემ არ დამაფიქსიროსთქო გავათავე კიდეც.  უნივერსიტეტის საპირფარეშოში ვერ დავითვლი რამდენჯერ დამინძრევია და გამითავებია.  ერთხელ ქუჩაში მივდიოდი ისე მომი და რომ სიარული დავაჩქარე და ფეხებს ისე ვახახუნებდი ერთმანეთთან რომ ფუჩუ ბაყვებით ისრისებოდა, მსიამოვნებდა მაგრა მაგრამ ვერ გავათავე და უცებ სადარბაზოში შევვარდი წარმოვიდგინე როგორ მეტაკა ვიგაც მხეცი ბიჭი და როგორ შემიდო და გავათავე მაშინათვე. ზოგჯერ ძალიან გარყვნილი ფანტაზიები მომდის თავში. ყველანაირი სექსის, წარმოვიდგენ ხოლმე როგორ მაუპატიურებენ, ან როგორ მჟიმავს 2 კაცი ან ლეზბო სექსიც, ქალებთან , ჯგუფური და რავიცი.

მთავარი ისაა რომ ძალიან მაინტერესებს ასეთი აზრები ტქვენ მოგდით ხოლმე თავში თუ მე ვარ ავად? გთხოვთ მიპასუხოთ. დიდი მადლობა ყველას.
ანი შენ კი ძალიან დამევასე მგონი ჩემნაირი გიჟი ხარ დამეკონტაქტე და მეილზე მოგწერ.

No comments:

Post a Comment