loading...

როგორ მტყნავენ ახალგაზრდა ბიჭები

ავტორი: ლია

მოკლედ სადაცაა 50 წელი შემისრულდება. წესიერი ოჯახის შვილი ვარ და ყოველთვის ვიცოდი როგორ უნდა მოვქცეულიყავი სხვადასხვა სიტუაციაში. ქმარი ათი წლის წინ დამეღუპა. ურთიერთობა ვერ განვავითარე მამაკაცებთან და ვერ ვიპოვნე ვერავინ ალბათ ჩემი მორცხვობის გამო. თან არ ვიცი ჩემი სანათესაო როგორ შეხედავს ჩემს მიერ ახალი ქმრის შოვნას, იმას რომ თავი დავანებოთ რომ ნორმალური კაცის შოვნა შეუძლებელია.
არადა სექსი მწყურია. არ ვიცი რა დამემართა მაგრამ ბოლო ხანები სულ სექსზე ვფიქრობ. ჩემს თავს თავად ვიკმაყოფილებ მაგრამ სულ სხვაა კაცი რომ მოგაჯდება უკნიდან და კარგად გიხმარს. გაცნობის საიტებზე არაფერი გამოვიდა. ნძრევის მეტი არ უნდათ იქ კაცებს არაფერი, სურათებს ითხოვენ. როცა გავაგზავნე რამდენიმესთან შეხვედრა მაინც არ მოუნდათ.
ერთ დღეს მეზობელმა წყალი ჩამომიყვანა და ხელოსანი მყავდა გამოძახებული. სამზარეულოში აკეთებდა თავის საქმეს და სამზარეულოდან პირაპირ ჩანს საძინებელი თუ საძინების კარს ღიას დავტოვებ. არ ვიცი რამ გამათამამა ამ დღეს ასე მაგრად, ალბათ უბრალოდ კაცის სურვილი მწყუროდა. ავდექი, გავიხადე და საწოლზე მუხლებზე დავდექი, უკანალი სამზარეულოსკენ მოვიშვირე და ფეხები იდნავ განზე გავწიე რომ კარგად გამოჩენილიყო ყველაფერი.
ალბათ ერთი ათი წუთი იქნებოდა გასული რომ ვაპირებდი გადამეფიქრა და ავმდგარიყავი როცა ფეხის ხმა მომესმა. ხელოსანი მომიახლოვდა უსიტყვოდ და უკან დამიდგა. ქამრის შეხსნის ხმა გავიგე. მერე ვიგრძენი ხელებით როგორ ჩამჭიდა უკანალზე და ყლე გამიყარა. კარგად მიმჟიმა ამ შენმა ხელოსანმა, გაათავა, აიწია შარვალი და წავიდა.
არაფერი მითქვამს. მასაც არაფერი უთქვამს. ფული არ გამომართვა და წავიდა. ფულის არ გადახდა არ მქონია მიზნად რა თქმა უნდა, ცოტა უხერხულად ვიგრძენი თავი.
კიდევ რამდენჯერმე ვიჟიმავე ასე. ხალოსანს ვიძახებ და თუ მომეწონა შეხედულებით შევდივარ საძინებელი და გადავუშლი უკანალს კაცს. რამდენიმე ხანში ამჩნევენ, მომაჯდებიან და მტყნავენ.
ეს არის ჩემი სექს საიდუმლო.

No comments:

Post a Comment