loading...

პატივი გვეცით გოგოებს

არ მიყვარს როდესაც გოგოებს ამცირებენ და ისე აღიქვამენ , როგორც უსუსურ არსებას ან სუსტ სქესის წარმომადგენელს.
მე ბუნებით ძლიერი გოგო ვარ, არავის მივცემ ჩემი დამცირების უფლება და შეურაწყოფის მოყენების საშუალებას.
მერე რა რომ სექსუალურად ვნებიანი გოგო ვარ, მერე რა რომ სექსის წყურვილი მკლავს, მერე რა რომ ზოგჯერ ვმასტურბირებ. მერე რა რომ ქალიშვილი ვარ და ცოტათი გარყვნილო სექსუალური ფანტაზიები მაწუხებს.
მე ამაში ცუდს ვერაფერს ვერ ვხედავ, რაც მთავარია ბოზი არავარ, არც ქუჩაში ვაგდივარ და ყველა გამვლელს არ ვაძლევ. არც მაზოხისტური და სადისტური აზრები მაწუხებს.
მე მიყვარს ეროტიკა და არა პორნო( ალბათ არჩევთ ამ ორ რაღაცას ერთმანეთისგან)
მოკლედ ძალიან გთხოვთ ნუ მწერთ ისეთ წერილებს სადაც მთხოვთ ჩემს "მოტყვნას" ან "პირში მოტყვნას" ან "მინდა ტრაკში გიხმარო"
უბრალოს არართიკურია და არამგონია ვინმე გოგო ესეთი სიტყვებით დაკეროთ.

შესაძლოა მომწეროთ რომ ჩემთან სექსი გინდათ და სხვა უფრო კულტურული სიტყვები არსებობს თქვენი სურვილის გამომხატველი.

გკოცნით და დროებით.

პრინცესა ანი

No comments:

Post a Comment