loading...

hemi mtkvneli arsad ar chanda

rodesac viyavi 11 klasshi,am dros rogorc yvelas unda ise mec magrad mindoda.ertxelac skolashi gadawyvites exkursiaze wasvla sadac ra tqma unda mec mivdiodi. Tan mogvdevda chvens skolashi axlad mosuli piskulturis maswavlebeli romelic iqneboda 22 wlamde.ertxel rodesac quchashi idga sxva bijebtan ertad me gaviare da tavisi xarbi tvali trakze gamomayola da tqva vai shens mtyvnelso ,me ra tqma unda gavige da mesiamovna magram ar shevimchnie.ase amgvarad wavedit exkursiaze ert dgisit wavedit exkursiaze romelic iyo samdgiani. Sad wavedit shegnebulad ar vasaxeleb.zapxulis cxeli dge iyo, pirvel dges didi araperi momxdara xolo meore dgisit moxda mosaxdeni.mokled meore dgisit mtaze unda avsuliyavit da iq gagvewala karavi dilit wamovsuliyavit .mtaze rom avedit bindeboda tan cota ciota .bavshvebma vtqvit rom tyeshi shevsuliyavit da yvelas cota shesha moetana rom game dagvento da gvemxiarula. Martlac shevedit tyeshi .tyeshi upro aneloda vidre garet magram jer kidev chanda .karga xari viare ugzo 
ukvlod ukan dabruneba minda da ver vbrundebi gza amebna. am winda ukan siarulshi damibnelda .ucbat gavixede da sas vxedav chveni piskulturis maswavlebili isic chemsavitdakargulizo.man mitxra nu geshiniao da momiaxlovda .ert xis dzirtan mivedit sakmaod didi xe iyo .me sicivisagan macaxcaxebda man ki gulshi chamikra gasatbobat. Me mesiamovna da avyevi mere welze amisva xeli da mtel tanshi jruantelma damkra.chvens maswavlebels etyoboda gamocdili iyo am saqmeshi me ki pirvelad vaketebdi aset rames
cveni maswavlebeli upro gatamamda da dzudzuze wamavlo weli .am asakistvir magari tani mqonda shevsebuli dzudzuebit da trakit. Dzudzuze ro wamavlo xele upro magrad damiara da dzudzuebi titqos gabereso gamibzikda mec upro mivekari .waavlebda dzudzus xels da mimasresavda mec msiamovnebda.mere qvevit takoze damado xeli da qvevidan zevit zed penisze mimikro me odnav auiwie da pexis wverebze videqi radgan mas vejire chemi trakit.uecrad vigrdzeni ragac magari es iyo misi amdgari qvasavit magari iyo Shemdeg damiwyo tuchebshi kocna mec avyevi.mere zeda gamxada da lipze karga xans mepera me magar siamovnebas vgrdznobdi da vyvebodi.dzudzuebze magrad mezasava me daixara da kocna damiwyo .dzudzus tavze ro makoca magrad mesiamovna da cota davkvnere man shemonxeda upro ganagrdzo mere tvitonac gaixada dzudzuebit zed mimikro. Nelnela ganixsna sharvali da xeli chamiyo xeli ro shemaxo ucbat shevkrti puchu ukve sveli mqonda.sharvali gamxada da tvitonac gaixada
sharvali ro gamxada tvitonac gaixada.me xurshi chavdzaxe vai shens mtyvelso da gaucine man trusi gaixada da amovarda didi penisi da imdauris kvercxis odema yverebi me pirvelad menaxa realshi penisi. Is nela momiaxlovda trusi gadamiwia da penisis tavi momado puchus tavze me tvalebi davajyite da magrad mominda guli upro magrad amichqarda.dzudzuebs sisxli moadga titqos unda gamoxetqoso am dros mimajira tavisi penisi me metkina da ukan gaviwie.magram ise mindoda isev miviwie man upro dzaan mimajiri da magrad metkina am dros davkarge qalishviloba. Cota sisxli wamomivida puchudan magram man bolonde shemido tkivili siamovnebad gadaiqca
Bolomde ro shemido cota xans goni davkarge da ro gamovpxizldi magrad mixaxunebda chemi orive pexi xelshi ejira da ise. Am pozaze pirvelad gavatave es iyo chems cxovrebashi yvelaze magari siamovneba.mere penisi cota daechuta rom davinaxe sisxlshi iyo mosvrili misi penisic da chemi ukve monadirebuli puchuri me cxvirsaxoci amovige da sisxli moviwminde puchudan mere ki mas movwminde xeli ro wavavle misi penisi adga da qvasavit gaxda.shemomabruna da xeze mimayuda da uknidan magrad shemido ise magrad midebda kinagam xe movglije.es xeli pirvelze magari iyo radgan tkivili saertot ar migvrdzvnia magrad msiamovnebda. Puchushi shedioda penisi da gamodioda me ki vgijdebodi .kargad ro mxexa mere jer man gaatava mere me vigrdzeni misi sperma rogor gamoityorcna asodan da chem puchushi sheesxa mec gavatave
pexze dgomit davigalet da dabla xis dzirshi otxze damayena tako odnav magla amawevina weli odnav dabla damawevina gamiketa es poza magrad momewona penisi bolomde shemdioda ramis yverebic shemdioda magrad makivla magrad uxaxunebda aqac jer man gaatave mere me ukve agaraperi chanda gadavwyvitet wasvla wavicvit da ert mxares cecxli davinaxet vipikret chvenebi iqnebian tqo da wavedit gzashi movilaparaket rom yvela ro dawveboda me kide unda gvejimavna.martlac mivedit cecxli ukve daentot me veraperi shematyes karga xani vicekvet da mere yvelani dawvnen me ar gavidzine da cecxltan davrchi chems mtyvnels davelode
karga xani gavida da chemi mtkvneli arsad ar chanda,am lodinshi chamdzineboda.da uecrad saxeze da tanze perebam gamagvidza karga ro gamoupxizldi vigaca magrad zelavda chems dzudzuebs mec avyevi. Cecxli chamqraliyo da saxe ar chanda .avdeqit da tyeshi gavedit cota meucnaura chem pirvel mtyvnelze patara iyo.gavcherdit da shemomabruna gamxada sharvali da gaketebas cdilobs magram ar gamosdis puchus ver poulobs. ro ver gamiketa misi penisi xelshi davijire da ise gavikete magrad vigrdzeni winandelivit didi da magari ar iyo .amaze didi yuradgeba ar gamiwevia ise dzaan mindoda.kargad ro gamiketa amiyola magrad mesiamovna vkiodi magrad mindoda rom gavatavet man chamdzaxa XO KARGIAO es xma meucxova.mivamgvane chem klasel guramis romelis yoveltvis marto iyo gogoebi zed ar uyurebdnen.
shen xar guram .ho me varo mipasuka da cota shemeshinda rogoria shens pirvel games 2 adamiani gixmars.me davjeqi da tirili daviwye is movida momepera da manugesha.waval leibs movitano amagam sexaobas nu chamashxameb , sxva yvelapers eshvelebao.wavida da martlac moitana leibi, tavidan dawva da me maglidan damisva da shemido magrad gamisworda es poza yle polomde shemdioda avdiodi yleze mutlit da chavdiodi tandatan vachqarebdi magari iyo.aqac eqtad gavasxit misi spermit gamevso muteli.meoret otxze damayena ise gamatavebina.es pozac momewona. Gverdulatac gamiketa magram es poza dzaan ar mesiamovna .muteli ise gamevso spermit ro xandaxan shedebisas jgapajyupi ismoda.ase damtavrda chemi pirveli sexis istoria sadac orma kacma mixmara da gamanadgura

No comments:

Post a Comment