loading...

კოსმეტოლოგი მეზობელი

ავტორი: ილია

სკოლას სანამ დავამთავდებდი ნახალოვკაში ვცხოვრობდით მე ჩემი მშობლები და ჩემი და. საერთო ეზო გვქონდა ჩვენ და ჩვენს ორ მეზობელს. ახლო ურთიერთობა, მომისვლა და ასე შემდეგ. ერთერთი მეზობელი იყო ცოლქმარი გია და ქეთინო ორი შვილით. ქეთინო კოსმეტოლოგი იყო მაგრამ უმუშევარი. ალბათ მაშინ იქნებოდნენ ეგრე 40 – 45 წლისანი. გაჭირვება იყო მაშინ და ყველა რაღაცას ჩალიჩობდა ხოდა ახლობელმა ეს ჩემი მეზობლის ქმარი თურქეთში წაიყვანა მშენებლობაზე სამუშაოდ. ყველაფერი რიგზე იყო, ამ ქალის ბავშვები სკოლაში დადიოდნენ და თვითონ იჯდა სახლში, ყავას სვავდა, ტელეფონზე და მეზობლებში ჭორაობდა.


ეს ქალი ცოტა ზედმეტად პრანჭია იყო ყოველთვის. ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევდა რა ეცვა, რას ჭამდა და სულ სარკეში იხედებოდა. კოსმეტიკა, მაკიაჟი და სხვა ქალური რამეები მაგრად ეხერხებოდა და ესმოდა. მასთან მიდიოდნენ ყველა ქალები რჩევისთვის. ან სტილს შეურჩევდა, ან რაღაცაში დააკვალიანებდა.
მაგარი სატყნავი ქალი იყო, ბევრჯერ მიოცნებია მისი ძუძუების ამოღებაზე და მოტყვნაზე მაგრამ არარეალურად მეჩვენა რომ რაიმე გამოვიდოდა მასთან ოდესმე, ბოლო ბოლო ასეთი ახლო მეზობლური ურთიერთობა ქონდათ ჩემს ოჯახთან და ორი შვილის გათხივილი დედა იყო.
ეზოში ბავშვები ხშირად ვეგზავნებოდით უფროსებს და წრილმან რამეებში ვეხმარებოდით. ერთხელ დამიძახა შემოდი რაღაც მინდა გთხოვოო. შევედი, ვიფიქრე სიგარეტზე ან ყავაზე გამაგზავნის მეთქი. რომ შევედი შემიპატიჟა სამზარეულოში და დაჯექიო მოთხრა. დავჯექი. ერთი სათხოვარი მაქვსო შენთანო ოღონდ არავისთან არასოდეს არ წამოგცდესო. დავეთანხმე რომ არავის ვეტყოდი. თან დამაინტერესდა ასეთი რა უნდა მთხოვოს მეთქი. მოკლედ ცოტა მიკიბულ მოკიბული ლაპარაკის მერე, ამიხსნა რაც შეიძლებოდა ლამაზად და რბილად რომ ჩემი სპერმა სჭირდებოდა. ახალგაზრდა, ჯანმრთელი კაცის სპერმა მჭირდება კოსმეტიკისთვისო და შენი დახმარება მინდაო.
მეეცნაურა ეს თხოვნა, მაგრამ დავინტერესდი და ვკითხე მე როგორ დაგეხმარები მეთქი. პატარა შუშის ჭიქა მომაწოდა მითხრა დაანძრიე და ამ ჭიქაში ჩაათესლეო. გამოვყლევდი. მეკაიფები მეთქი? სერიოზულად გეუბნებიო. მოკლედ ცოტა დაბნეულობის მერე დავეთანხმე. გვერდზე ოთახში შემიყვანა, პორნო ჩამირთო ტელევიზორში და გამოვიდა. გაკვირვებული დავჯექი სკამზე. ამოვიღე და ნძრევა დავიწყე მაგრამ პორნოს კი არ ვუყურებდი, თავად ქეთინოზე ვფიქრობდი. მიუხედავად იმისა რომ არც მუტელი მომცა და არც არანაირ სექსუალურ კავშირში არ შევიდა ჩემთან მაინც აღვეგზე იმ იდეით რომ ეს ქალი მის საძინებელში მანძრევინებდა და ჩემი თესლი სჭირდებოდა.
რომ გავათავე, გამოვედი, ჭიქა მივაწოდე და გაიღიმა. დიდი მადლობა და გახსოვდეს არავისთან არასდროს არ წამოგცდესო. მერე მთხოვა ერთი კვირა არ დამენძრია და მომეთმინა და დამითქვა კიდევ შეხვედრა ერთი კვირის შემდეგ. არ დაანძრიო ერთი კვირა მოითმინე და მეტს გაათავებო.
მთელი კვირა ამ ჩემს უცნაურ თავგადასავალზე ვფიქრობდი. რამდენჯერმე დავანძრიე მაგრამ არ გამითავებია. გადავწყვიტე რომ თუ ასეთი რამ კიდევ განმეორდებოდა უნდა რამე მეჩალიჩა და ქეთინო მომეტყვნა. ერთი კვირა რომ გავიდა მივედი ქეთინოსთან. რომ დამინახა, გაიღიმა და შმეიპატიჟა. შვილები სახლში იყვნენ. დიდი ხანი არ გავჩერდი, მითხრა ხვალ შემოიარე როცა არავინ იკნება სახლშიო. ავდექი და მეორე დღეს სკოლა გავაცდინე და დილით დავადექი ქეთინოს.
ჭიქა მომაწოდა და საძინებელისკენ გამიშვა. მე ვითხარი მთელი კვირაა არ დამინძრევია და აგივსებ ამ ჭიქას თქო მაგრამ ასე პორნო კინოებით არ გამოვა ეს საქმე, დამენახე შიშველი მეთქი. გაგიჟდი ბიჭოო? თქვა და თან გაიღიმა. შევედით ოთახში და საწოლზე დამსვა. ამოვიღე შორტებიდან ყლე და უკვე ქვასავით მქონდა ამდგარი. ნძრევა დავიწყე. ჩემს წინ დადგა ქეთინო და გაიხადა ტანსაცმელი. ლამაზი დიდ ძუძუსთავიანი მკერდი ჰქონდა და მოხდენილი გაუპარსავი ბოქვენი. ყლე ამდგარი წამოვდექი და მივუახლოვდი, კოცნა მინდოდა მაგრამ არ მაკოცნინა. ზედმეტები არ მოგივიდესო. ხელით მიბიძგა და დამსვა ისევ საწოლზე. მომიახლოვდა და ჩემს წინ ჩაიჩოქა. სრულიად მოულოდნელად პირი გააღო და ჩემი ყლე ბოლომდე ჩაიდო, მერე ამომხედა და ნელი მოძრაობით გამოიღო ყლე პირიდან. თუ გათავებას დაიწყებ მითხარი და გამოვიღებო. კარგი მეთქი ვუთხარი, მაგრამ ისევ რომ ჩაიდო პირში ჩემი ამდგარი ყლე ვეღარ შევიკავე თავი და გავასხი. ავუვსე პირი თესლით. ყლაპა და ყლაპა. მერე იმედგაცრუებულმა ამომხედა, წამოდგა და ჩაიცვა. რა გითხარი მეო? ბოდიში ვერ შევიკავე მეთქი არ მოველოდი მეთქი ვუთხარი.
ამით დამთავდრა ქეთინოს ათ წამიანი მინეტი. დავპირდი შემდეგში ასე აღარ მოხდება მეთქი. ამის მერე კვირაში ორჯერ ვხვდებოდით. მილოკავდა ყლეს და ყვერებს და ბოლოს ჭიქაში ვუთავებდი. თავი არ მომატყვნევინა არც ერთხელ, მაგრამ ერთი ზაფხული ძაან მაგარი მინეტების მიღებაში გავატარე. შემიყვანდა თავის საძინებელში, ორივენი გავშიშვლდებოდით. ხან საწოლზე დამაწვენდა, ფეხებ შუა მოკალათდებოდა და მირტყავდა მინეტს ხან ფეხე ვიდექი და ჩაჩოქილი იღებდა პირში. გათავებისსას გამოიღებდა ყლეს და მათესლებინებდა ჭიქაში. მაგარი დრო გავატარე.
ჯერაც არ ვიცი რაში იყენებდა ჩემს სპერმას.

No comments:

Post a Comment