loading...

კარის მეზობელი

ავტორი: ანია

ათი წელია რაც გავთხოვდი. როდესაც ჩემს ქმარს ცოლად გავყევი კარგად გამოიყურებოდა, სიმპატიური იყო. პატარა ღიპი ქონდა მაგრამ შეუმჩნეველი. მუშაობდა, რომანტიულიც იყო და სექსიც გვონდა საკმაოდ კარგი. გათხოვებიდან ორი სამი წლის შემდეგ ყველაფერმა გაუარესება დაიწყო. ჩემი ქმარი სამსახურიდან წამოვიდა და ახალი სამსახურის ძებნაც არ დაუწყია. თავის ძმაკაებთან ერთად სმა დაიწყო და სულ წავიდა ხელიდან. უბანში ლოთებთან გდების და სპორტის ყურების მეტს არაფერს აკეთებდა. სამი წელიც არ იყო ჩემი გათხოვებიდან გასული რომ უკვე ვეღარ ვცნობდი. წვერი მოუშვა რომელიც არც უხდება, გასუქდა და მუცელი მოიგდო. ათასში ერთხელ რომ მოუნდებოდა მომაჯდებოდა და მომტყნავდა მაგრამ ჩემს დაკმაყოფილებაზე აღარ ზრუნავდა. ძალიან იმედ გაცრუებული აღმოვჩნდი. გაცილებაზეც ვიფიქრე მაგრამ მერე რას ვიზავდი? ვისთვის რა მიზემი მეთქვა? ჩემი და მისი ოჯახის წევრები ეშმაკად გამომიყვანდნენ. გამოუვალ მდგომარეობაში ჩავვარდი.


დრო გავიდა და ჩვენს მეზობლად ახალგაზრდა წყვილი გია და ლალი გადმოვიდა საცხოვრებლად. ჩვენი ბინის გვერდზე იყიდეს სწორედ ბინა და დაგვიმეზობლდნენ. ერთ ღამეს გამომეღვიძა და კედლის იქედან ხმაური მომესმა. ყური მივადე კედელს და ჩვენი მეზობელი წყვილის ხმა გავიგე. ტყნაურობდნენ. ისმოდა საწოლის რწევა და ლალის კვნესა. ერთი ოცი წუთი მაინც იჟიმავეს და მერე მიჩუმდა ყველაფერი, მერე ისევ დაიწყეს.
შემშურდა ლალის. ქმარი ყავდა შესახედავი და არც მოვლა პატრონობას აკლებდა მას და როგორც ჩანს არ ასოს ღამ-ღამობით. მეორე ღამეს არ დავიძინე და უფრო ყურადღებით ვუსმენდი. შუაღამისას შემომესმა ისევ მათი ხმაური. ერთი ნახევარი საათი იჟიმავეს და მიჩუმდნენ, მერე ისევ ართი ოცი წუთი გააგრძელეს საწოლში რწევა. ჩემს ლოთ ქმარს გადავხედე ზიზღით და ხელი ჩავიყავი ტრუსში და თითით გავეთამაშე ჩემს ფისოს, მერე შიგ შევიდე თითი და წარმოვიდგინე რომ გიას ასო იყო. იმ ღამეს გადავწყვიტე რომ ასე ცხოვრება არ იყო სამართლიანი და თუ შანსი მომეცემოდა გიას გავაჟიმინებდი თავს.
დიდი ხანი არ დამჭირვებია. ლიასთან როცა გადავდიოდი, ოდნევ უფრო გამომწვევად ვიცმევდი ზედას ისე რომ მკერდი უკეთ გამომჩენოდა. დავუწყე გიას ძალაინ ფრთხილი კეკლუცი. უტვინო არ აღმოჩნდა და ეგრევე მიხვდა რაშიც იყო საქმე. ერთ შაბათ დილას როცა ლია გასული იყო გადავედი და მივუკაკუნე კარებზე ჩვენს მეზობლებს. გიამ გააღო. ჭურჭლის თხოვება მოვიმიზეზე და შევედი. ყველაფერი უცებ მოხდა. იცოდა რა მინდოდა და მეც ვიცოდი რომ ვუნდოდი. ზალაში ტახტზე მიმაყენა და გადამკუზა. აღტაცებისგან ვცახცახებდი. თან ვნერვულობდი მაგრამ თან ძალიან აღგზნებული და სურვილის შეპყრული ვიდექი ოთხდე ამ ტახტზე. გია უკნიდა მომადგა, სპორტულები ჩაიხადა და დიდი ასო შემიდო.
არც ვიცი რამდენი ხანი გავიდა მაგრამ ასეთი ნასიამოვნები დიდი ხანია არ ვყოფილიყავი. ავიწიე რეიყუზები და სახლში დავბრუნდი. არავინ იცის ამ ჩვენი საიდუმლოს შესახებ რა თქმა უნდა. ჩემი ქმარი მომკლავს რომ გაიგოს. აგერ უკვე ექვის წელი იქნება რომ თვეში ერთხელ ან ხანდახან ორჯერ მე და გია ვჟიმაობთ. ყველაზე მეტა დის მიყვარს ძუძUებში რომ წამავლებს ხოლმე ხელს და აგრესიულად მხმარობს უკნიდან.

No comments:

Post a Comment